Ombyte förnöjer

Efter att ha fått undan bokslutet så lättar arbetsbördan något och jag kan hoppa in lite där jag behövs. 
Som idag då det blir två traktor uppdrag. På förmiddagen bllir det en långtur till Njaka för intresseföreningen. Men vilken utsikt, måste vara en av Sveriges vackraste.  Sedan blir det att transportera bort lite tegelpannor åt en stugägare. Skönt att få vara ute när det är ett väder som detta.

Jag hade ju faktiskt sinnesnärvaro att kasta in kameran innan jag for, Haha!!! Plötsligt händer det.

Det första jag lyckas  med är att skrämma slag på räven. Vi möts nos mot pallgafflar om hörnet på vårat ”förrådstält” så räven gör ett jämfotahopp och försvinner över en grushög i våldsam fart. Men hann ju inte få upp någon kamera på det ögonblicket men det var samma räv som igår. 

Tyvärr får jag inte in filmen med vyn uppe på Njaka. Vill man se den kan man gå in på Facebook eller instagram och titta.

Nej nu bär det iväg ut på jobb igen, färdiglunchat!

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 thoughts on “Ombyte förnöjer

  1. Mäh! Kan du allting du?? Jag har stenhårt hållit principen ”vägraläraköratraktor”. Mest för att få behålla lite tid till mina onyttiga favoritsysselsättningar (skidor, foto, kajak och annat som inte är någon mening med i en entreprenörs ögon 😉 )

Kommentera

