En kreativ nystart

Fick för mig att jag måste börja få ut lite nya mönster i butiken och på facebooksidan.

Så sagt och gjort.
Med ett sjukt gossebarn fick jag hålla mig inne trots det fantastiska vädret igår. Så då passade det ypperligt att göra ett ryck.
En ny socka har jag lagt ut. Både på http://www.kreativa.nu samt på KREATIVA sidan på facebook.
Samt förberedelse för de efterkommende. NÖJD!!!

Hann med att titta på en skärmaskin för papper som jag sneglat på tidigare men nu nästan bestämt mig för. MER NÖJD!!!

Sedan som bonus är nu de sista mösstrycken säkrade och kan hämtas nästa Måndag. HELNÖJD!!!

Känns som man är på väg upp på banan igen =)

Idag ska det målas vindskivor åt en av gubbens kunder. Eftersom hans jobb tar längre tid än beräknat just nu så får jag rycka ut.

Annars är det middagarna som jag har problem med för tillfället. Så den som känner att den har bra fantasi på matfronten får gärna tipsa mig för här är det torka.

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 thoughts on “En kreativ nystart

Kommentera

