Färdig

Äntligen färdig med mitt lilla babytäcke i mormorsrutor.
Väldigt färgglatt . Hoppas bäban som ska få den blir glad =)

Äppelskrutten fick jag tillsammans med ett gäng växtfärgade garnnystan för ett par veckor sedan.
Jag blev väääldigt glad för båda delar men skrutten fascinerar och inspirerar till många vidare ideer….

Har fått en fantastisk present till. En underbar skål av närmsta stuggrannen. Men hur jag än fotar går det inte att göra den rättvisa. Lystern och färgerna är underbara. Så tack alla för presenterna som jag fått bara så där. Det är ju inte så att jag fyller år eller nåt.

Nu måste jag ut och ta vara på den enda fina dagen som det verkar ska bli.

Ha en bra dag!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

