Uschiamej va de blåser…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Tokblåst har det gjort hela helgen tillsammans med en hel del regn. Har med andra ord tillbringat helgen inomhus så när på ett besök ut i garaget för att såga till ämnet till bågstocken som var så otympliga att jag var tvungen att ha hjälp. Det slutade med ett helt annat material än vad som var tänkt.

Sonen med flickvän var hemma så jag lånade henne för att fota lite sockar till mönstren.  Snart  hoppas jag att jag får igång butiken på nätet. Då Anti kommer det nog nåt sockmönster, kanske ”styggsockan” rent utav =).

Några skyltar har jag fått fart på också. Så det känns som jag är på väg i rätt riktning.

Det är inte kallare än 4.3°  men när jag tittar ut genom köksfönstret så ser jag snön som ligger på Ropen och kontaterar att där har det varit kallare inatt.

En tanke på “Uschiamej va de blåser…

  1. Härligt Ann-Louise, jag ser framemot mönstren. Lycka till med shoppen, håller tummarna. Hmmm… hur ska jag då kunna sticka????? Kram

Lämna en kommentar